Benvinguts a la Masia El Prat

La Masía El Prat és la típica Masía Catalana d’economia autosuficient, amb diverses edificacions (casa senyorial, masoveria, estables, cellers, tines…). Un magnífic pati interior amb piscina climatitzada que comunica tot el conjunt. Ubicada en un entorn natural únic on poder gaudir de celebracions familiars, casaments, reunions d’amics o reunions d’empresa.

casa-masiaelprat

LA MASIA

Ubicada en el Parc Natural de Sant Llorenc, la Masia El Prat és la típica Masia Catalana que combina centenars d’història amb restauracions que la fan un lloc ideal per gaudir de cerimònies, celebracions familiars, turisme rural i reunions d’empreses.

la-masia-300x191_2

CERIMÒNIA

La vostra cerimònia en una Masia plena d’encant i un entorn natural únic. Tindreu total llibertat per preparar la vostra cerimònia com i amb qui volgueu. Comptem amb un equip molt profesional de col.laboradors en cas que els necessiteu.

entorn-masiaelprat

TURISME RURAL

El Parc Natural de Sant Llorenç i Serra de L’Obac és un espai de pura naturalesa de 14.000 hectàreeas que envolta la Masia des d’on es poden iniciar excursions. Un paradís pels amants del senderisme.

empresa-masiaelprat

EMPRESES

La Masia és un lloc perfecte per realitzar reunions de treball o sessions formatives i gaudir a la vegada de la tranquilitat i la desconnexió de la rutina en un entorn natural amb les màximes comoditats.

iniciocat

Veniu a gaudir de la Masia El Prat!

Us trobareu a un entorn natural incomparable, tranquil, ple de racons encantadors i d’història.

  • Turismo rural en la Masía el Prat

Turisme rural per l’entorn de la Masia El Prat>>

Aprofitant l’entorn privilegiat, la Masia el Prat oferix la possibilitat de realitzar turisme rural pels seus voltants. Entre les diverses opcions destaquem el senderisme, […]

  • Celebraciones en un entorno natural privilegiado

Celebracions en un entorn natural privilegiat >>

En un entorn privilegiat, la Masia ofereix la possibilitat de realitzar celebracions a un entorn natural privilegiat. Entre aquestes celebracions, destaquem casaments, aniversaris i […]

  • Bienvenidos a la Masía El Prat

Benvinguts a la Masia El Prat>>

La Masia el Prat, situada al Pont de Vilomara i Rocafort (Barcelona), és la típica masia catalana d’economia autosuficient que compta amb diverses edificacions […]

“Masia el Prat fue el sitio que elegimos para celebrar nuestra boda. El entorno es increíble, rodeado de vegetación, aislado de la ciudad y en un pueblo muy pintoresco. Elegimos esta Masia, por la cantidad de habitaciones que tiene ya que nos permitía poder alojar a un montón de invitados. Las habitaciones están muy bien, todas limpias, las camas cómodas. Además se adaptaron a la configuración de habitaciones que propusimos, sin ponernos ninguna pega. Sitio totalmente recomendable.”
Basilio Sáez
“Un lugar encantador. Unas vistas de infarto. La posibilidad de poder disponer de la masía desde el jueves facilito que pudiéramos descargar material. Un servicio muy atento, una limpieza impecable y el estado de las habitaciones muy correcto. Tal vez habría que mejorar el desnivel de la terraza techada (donde hicimos el banquete) y los escalones principales de la masía, que son algo resbaladizos (más de uno, y me incluyo, acabamos en el suelo).”
Yolanda López
“Se han adaptado a las nuestras necesidades y han superado nuestras expectativas. El lugar es fantástico, con unas vistas y entorno preciosos. Las habitaciones muy bien cuidadas. Además, es accesible y sientes que estás en medio de la naturaleza.”
Núria Gumí
“Hi vàrem celebrar un 60è aniversari en un cap de setmana. Érem unes 20 persones i ens ho vam passar genial!!! L’entorn és una mica desconegut i val molt la pena de descobrir. La casa és fantàstica, ben organitzada, amb moltes possibilitats, prou ben equipada, neta, agradable, confortable,…

Però el que vull destacar especialment és l’amabilitat de tracte i la bona disposició rebuda de part del Marcos i del Cristian, que en tot moment ens van facilitar que la trobada fos un èxit!!! Gràcies.”

Conxita Palomas
“n nuestro caso, nosotros alquilamos solamente la casa, y el resto lo contratamos desde Barcelona (catering, peluquería, pastelería y flores).
El responsable de atendernos por mail fue muy atento, y los dos responsables de cuidar la casa y prepararla un encanto. Nos pusieron todas las facilidades posibles, nos dejaron ir a ver la casa en repetidas ocasiones, y nos montaron tantas camas como quisimos (nos quedamos a dormir unos 50 invitados).
Todo el mundo quedó encantado con la casa. Aunque nos llovió un poco, todo fue bien porque tiene la parte inferior del jardín cubierta. Repetiríamos la experiencia sin dudar. Un 10 en todos los sentidos. ¡Gracias Masia el Prat!”
Núria Tarrats
“Una masía perfecta, tanto por el lugar donde está situada como por los servicios que ofrece la masía. Habitaciones en perfecto estado con todo lo que se puede pedir. Los trabajadores nos dieron un trato excelente, nos ayudaron en todo y nos facilitaron todo para que la boda saliera perfecta.”
Miquel Clivillé

Pot llegir tots els testimoniales aquí >>

Galeria d’Imatges